niedziela, 19 września 2010

Co lubię.....

Dostałam zaproszenie od Hanji do fajnej zabawy. Polega ona na wypisaniu 10 rzeczy które lubię osobiście i zaproszeniu do dalszej zabawy 10 osób... O ile pierwsza część raczej nie sprawi mi kłopotu to z drugą mogę mieć problem.... ale zobaczymy.
Kolejność absolutnie przypadkowa.....
1. Dni bez niespodzianek.
2. Kawę o poranku.
3. Moje Kochane babeczki, z którymi mogę się i pośmiać i popłakać- szczególnie dziękuję za to drugie.
4. Dłubanie w pracowni po nocach.
5. Muzykę- mam dziwny gust jeżeli o to chodzi.
6. Tupot małych stóp na podłodze od rana.
7. Książki..... w dużych ilościach.
8. Pracę ze zwierzętami.
9. Moje sierściuchy.
10. Język japoński.

Zaproszenie do zabawy wyślę jak tylko znajdę taką osobę.

A Hanji i Myście dziękuję za wspólny super łikend!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz